Style nr: 2304524
Farve: Mint Foam/Medium Oli
Kampagnepris
271,-
339,-
20%
Produktbeskrivelse
Nike Therma-FIT Hættetrøje m. Lynlås
Produktdetaljer
- Hættetrøje til piger
- Gennemgående lynlås
- Therma-FIT teknologien hjælper med at holde på kroppens naturlige varme
- Løs pasform
- Kort model
- Ribkanter
- Fremstillet med mindst 50% genanvendte polyesterfibre
- Materiale: 100 % polyester
Kom til at se og føle dig godt tilpas med Nike's Therma-FIT Hættetrøje. Denne hættetrøje har en løs pasform og kort model, der giver en flot og feminin silhouette. Den har en gennemgående lynlås, så du nemt kan tage den af og på. Therma-FIT teknologien hjælper med at holde på kroppens naturlige varme, så du kan holde varmen, når det er koldt udenfor. Den har også ribkanter, der sikrer en god pasform, og er fremstillet med mindst 50% genanvendte polyesterfibre for at sikre en bæredygtig og holdbar pasform. Materiale: 100 % polyester. Sørg for at føle dig godt tilpas og se godt ud med Nike's Therma-FIT Hættetrøje!
Bæredygtighed
Move to zero
Move To Zero er Nikes rejse mod nul CO2-udeledning og nul spild, for at tage vare på sportens fremtid.
Et af Nikes største skridt på rejsen mod nul CO2-udledning og nul spild er valget af deres materialer, da de udgør mere end 70% af ethvert produkts CO2-belastning. Ved at genbruge plastik, garn og tekstiler kan de reducere udledningen betydeligt.
Eksempelvis er Nike Flyknit et let materiale, der er nøje udviklet med gennemsnitligt 60% mindre spild end ved traditionel produktion af fodtøjsoverdele. Hver sko-overdel der er fremstillet af Flyknit, indeholder 6-7 plastikflasker.
Siden 2008 har alle Nike Air-såler været fremstillet af mindst 50% genbrugt affald fra produktion. Nike genbruger mere end 90% af affaldsmaterialerne fra vores Air-såler til at lave nye, innovative stødabsorberingssystemer. Let på fødderne. Let hvad angår affald.
Levering & Returnering
Levering & Returnering
Om Nike
Nike
Nike er et af den slags brands, man bare ikke kommer udenom, når man snakker sportstøj og mode. Og hvem kender ikke Swoosh-logoet, der første gang blev brugt i 1971? Brandet er innovativt - både når det kommer til teknologier og look - og deres evne til konstant at forny scenen indenfor sneakers, tøj til løb, fodbold, hverdag og så meget andet har været med til at give dem den status, de har i dag: Ikonisk.