Style nr: 2334017
Kampagnepris
181,-
259,-
30%
Produktbeskrivelse
Nike Miler Dri-FIT UV Løbe T-shirt
Produktdetaljer
- Nike Miler Top er designet til at holde til en hård træning med svedtransporterende teknologi og UV-beskyttelse
- Toppen har en længere krop og ultra-let stof, der giver mere dækning uden at føles tung
- Den ultra-lette strikkede mesh giver en kølende og glat fornemmelse
- Reflekterende Nike Swoosh logo og "Nike Running" bagpå halsen
- Produktet giver UVA- og UVB-beskyttelse fra solen i områder dækket af tøjet
Nike Miler løbe toppen er perfekt til en hård træning eller en varm dag med dens svedtransporterende teknologi og UV-beskyttelse. Den har en længere krop og ultra-let stof, der giver mere dækning uden at føles tung, så du kan fokusere på din træning uden at blive distraheret. Det ultra-lette strikkede mesh giver en kølende og glat fornemmelse, så du kan føle dig godt tilpas under hele din træning. Det reflekterende Nike Swoosh logo og "Nike Running" bagpå nakken øger din synlighed under aften- eller tidlig morgenløb. Produktet giver UVA- og UVB-beskyttelse fra solen i områder dækket af tøjet.
Bæredygtighed
Move to zero
Move To Zero er Nikes rejse mod nul CO2-udeledning og nul spild, for at tage vare på sportens fremtid.
Et af Nikes største skridt på rejsen mod nul CO2-udledning og nul spild er valget af deres materialer, da de udgør mere end 70% af ethvert produkts CO2-belastning. Ved at genbruge plastik, garn og tekstiler kan de reducere udledningen betydeligt.
Eksempelvis er Nike Flyknit et let materiale, der er nøje udviklet med gennemsnitligt 60% mindre spild end ved traditionel produktion af fodtøjsoverdele. Hver sko-overdel der er fremstillet af Flyknit, indeholder 6-7 plastikflasker.
Siden 2008 har alle Nike Air-såler været fremstillet af mindst 50% genbrugt affald fra produktion. Nike genbruger mere end 90% af affaldsmaterialerne fra vores Air-såler til at lave nye, innovative stødabsorberingssystemer. Let på fødderne. Let hvad angår affald.
Om Nike
Nike
Nike er et af den slags brands, man bare ikke kommer udenom, når man snakker sportstøj og mode. Og hvem kender ikke Swoosh-logoet, der første gang blev brugt i 1971? Brandet er innovativt - både når det kommer til teknologier og look - og deres evne til konstant at forny scenen indenfor sneakers, tøj til løb, fodbold, hverdag og så meget andet har været med til at give dem den status, de har i dag: Ikonisk.