Style nr: 1605013
Farve: White/Black/Black/Bl
250,-
Dette produkt er udsolgt både i butik og online
Sports BH - vælg den rigtige
Produktbeskrivelse
Nike Indy Sports-BH
Let, blød og grænseløs bevægelse
Indy-sports-BH'en fra Nike giver dig en let støtte, når du er i gang med din pilates-, barre- og yogatræning. BH’en har et lavt snit, og de tynde, justerbare stropper skaber et feminint udtryk. Den har mesh-paneler på ryggen, som giver en skøn åndbarhed under træningen. Desuden er Dri-FIT-materialet svedtransporterende og holder dig tør og veltilpas.
Bæredygtigt materiale
Den er blandt andet fremstillet med mere end 50 % genbrugt polyester. Materialet kommer fra plastikflasker, som Nike siden 2012 har indsamlet fra lossepladser.
Produktdetaljer
- Dri-FIT-teknologi holder dig tør og veltilpas
- Den bløde, lave profil med elastiske stropper giver en justerbar pasform
- Skåle giver let støtte og et naturligt omrids
- Mesh-paneler på ryggen giver åndbarhed i en zone med høj varmeudvikling
- Tætsiddende pasform giver en kropsnær fornemmelse
- Materialer: 72 % polyester, 18 % lyocell og 10 % elastan
Bæredygtighed
Move to zero
Move To Zero er Nikes rejse mod nul CO2-udeledning og nul spild, for at tage vare på sportens fremtid.
Et af Nikes største skridt på rejsen mod nul CO2-udledning og nul spild er valget af deres materialer, da de udgør mere end 70% af ethvert produkts CO2-belastning. Ved at genbruge plastik, garn og tekstiler kan de reducere udledningen betydeligt.
Eksempelvis er Nike Flyknit et let materiale, der er nøje udviklet med gennemsnitligt 60% mindre spild end ved traditionel produktion af fodtøjsoverdele. Hver sko-overdel der er fremstillet af Flyknit, indeholder 6-7 plastikflasker.
Siden 2008 har alle Nike Air-såler været fremstillet af mindst 50% genbrugt affald fra produktion. Nike genbruger mere end 90% af affaldsmaterialerne fra vores Air-såler til at lave nye, innovative stødabsorberingssystemer. Let på fødderne. Let hvad angår affald.
Om Nike
Nike
Nike er et af den slags brands, man bare ikke kommer udenom, når man snakker sportstøj og mode. Og hvem kender ikke Swoosh-logoet, der første gang blev brugt i 1971? Brandet er innovativt - både når det kommer til teknologier og look - og deres evne til konstant at forny scenen indenfor sneakers, tøj til løb, fodbold, hverdag og så meget andet har været med til at give dem den status, de har i dag: Ikonisk.