Style nr: 2152244
Farve: White/Black/White
Kampagnepris
30,-
300,-
90%
Dette produkt er udsolgt både i butik og online
Sports BH - vælg den rigtige
Produktbeskrivelse
Nike Indy Logo Sports-BH
Lækker sports-bh med let støtte
Nike Indy sports-bh'en har elastik de rigtige steder for støtte, der følger dine bevægelser gennem aktiviteter med lav belastning. Mesh på ryggen giver luftgennemstrømning, så du kan holde dig afkølet.
Svedtransporterende komfort
Dri-FIT-teknologi holder dig tør og godt tilpas. Mesh på ryggen lader kølig luft komme ind og slipper varmen ud.
Støttende design
Blødt, elastisk materiale giver støtte til aktiviteter med lav belastning såsom yoga, pilates, barre og gåture.
Produktdetaljer
- Tætsiddende pasform giver en kropsnær fornemmelse
- Udskiftelige indlæg
- For: 88% genanvendt polyester/12% elastan. Mesh: 78 % nylon/22 % spandex. Paneler: 62% nylon/28% genbrugt polyester/10% spandex. Nedre kant: 86% nylon/14% elastan. Mellemfor: 80% polyester/20% elastan. Indlæg øverst/bagpå: 100% polyester. Indlæg: 100% polyuretan.
Bæredygtighed
Move to zero
Move To Zero er Nikes rejse mod nul CO2-udeledning og nul spild, for at tage vare på sportens fremtid.
Et af Nikes største skridt på rejsen mod nul CO2-udledning og nul spild er valget af deres materialer, da de udgør mere end 70% af ethvert produkts CO2-belastning. Ved at genbruge plastik, garn og tekstiler kan de reducere udledningen betydeligt.
Eksempelvis er Nike Flyknit et let materiale, der er nøje udviklet med gennemsnitligt 60% mindre spild end ved traditionel produktion af fodtøjsoverdele. Hver sko-overdel der er fremstillet af Flyknit, indeholder 6-7 plastikflasker.
Siden 2008 har alle Nike Air-såler været fremstillet af mindst 50% genbrugt affald fra produktion. Nike genbruger mere end 90% af affaldsmaterialerne fra vores Air-såler til at lave nye, innovative stødabsorberingssystemer. Let på fødderne. Let hvad angår affald.
Om Nike
Nike
Nike er et af den slags brands, man bare ikke kommer udenom, når man snakker sportstøj og mode. Og hvem kender ikke Swoosh-logoet, der første gang blev brugt i 1971? Brandet er innovativt - både når det kommer til teknologier og look - og deres evne til konstant at forny scenen indenfor sneakers, tøj til løb, fodbold, hverdag og så meget andet har været med til at give dem den status, de har i dag: Ikonisk.