Style nr: 2269776
299,-
Yogamåtte - vælg den rigtige
Produktbeskrivelse
Nike Dri-FIT One High Rise Tights
Leder du efter en højtydende tight, der kan følge med din krævende træningsrutine? Så kig ikke længere end til Nike Dri-FIT One High Rise Tights. Disse tights er fremstillet af mindst 50 % genbrugte polyesterfibre, så du kan føle dig godt tilpas ved dit køb, fordi du ved, at du hjælper miljøet. Det høje taljedesign er ikke kun stilfuldt, men giver også ekstra støtte og dækning. Og det bedste er? Det squatsikre stof betyder, at du ikke behøver at bekymre dig om gennemsigtighed, når du arbejder hårdt i træningscenteret. Desuden er der en skjult lomme i taljen, hvor du kan opbevare dine små nødvendigheder, mens du er på farten. Så hvorfor vente? Køb Nike Dri-FIT One High Rise Tights i dag
Produktdetaljer
- Tights til kvinder
- Høj talje
- Squat-sikker (ej gennemsigtig)
- Skjult lomme i taljen
- Fremstillet med mindst 50 % genanvendte polyesterfibre
- Materiale: 78-79% polyester/21-22% elastan
Bæredygtighed
Move to zero
Move To Zero er Nikes rejse mod nul CO2-udeledning og nul spild, for at tage vare på sportens fremtid.
Et af Nikes største skridt på rejsen mod nul CO2-udledning og nul spild er valget af deres materialer, da de udgør mere end 70% af ethvert produkts CO2-belastning. Ved at genbruge plastik, garn og tekstiler kan de reducere udledningen betydeligt.
Eksempelvis er Nike Flyknit et let materiale, der er nøje udviklet med gennemsnitligt 60% mindre spild end ved traditionel produktion af fodtøjsoverdele. Hver sko-overdel der er fremstillet af Flyknit, indeholder 6-7 plastikflasker.
Siden 2008 har alle Nike Air-såler været fremstillet af mindst 50% genbrugt affald fra produktion. Nike genbruger mere end 90% af affaldsmaterialerne fra vores Air-såler til at lave nye, innovative stødabsorberingssystemer. Let på fødderne. Let hvad angår affald.
Levering & Returnering
Levering & Returnering
Om Nike
Nike
Nike er et af den slags brands, man bare ikke kommer udenom, når man snakker sportstøj og mode. Og hvem kender ikke Swoosh-logoet, der første gang blev brugt i 1971? Brandet er innovativt - både når det kommer til teknologier og look - og deres evne til konstant at forny scenen indenfor sneakers, tøj til løb, fodbold, hverdag og så meget andet har været med til at give dem den status, de har i dag: Ikonisk.