Gå til forside

Onlinekøb

<  Tilbage til FAQ

Forsendelse og levering

Hvornår bliver min ordre leveret?

Afsendelsen af din bestilling afhænger af dit valg af levering. Vi afsender pt. indenfor 1-3 hverdage eller 2-5 hverdage. Du modtager en ordrebekræftelse så snart, at din ordre er pakket og afsendes.
NB. Vælger du PostNord pakkeboks, så leveres pakken om lørdagen. Vi kan dog ikke garantere, at det bliver i den valgte pakkeboks, da det afhænger af pladsen i den pågældende pakkeboks.

BEMÆRK: Grundet det ekstreme pres i denne periode, kan der opstå leveringsforsinkelser hos PostNord og GLS. 

Hvordan opnår jeg gratis fragt?

Når du handler på SPORTMASTER.dk har du flere forskellige muligheder for levering. Vi har også noget der passer til dit behov. Du kan læse mere om vores fragt priser her.

Sender I til Norge, Sverige, Grønland, Færøerne og Tyskland?

Vi leverer kun til adresser i Danmark.

Kan jeg ændre leveringssted?

Det er desværre ikke muligt at ændre levering, efter at ordren er placeret.

Leveringspriser

Vi tilbyder flere forskellige typer leveringsformer, så der er god chance for at der er en leveringsmulighed for alle. Priserne afhænger af din samlede ordrestørrelse eller om du er medlem af KLUBBEN.

Få det fulde overblik over priserne her.. New Tab Ikon

Muligheder for levering

Når du handler på SPORTMASTER.dk har du flere forskellige muligheder for levering. Vi har også noget der passer til dit behov. Du kan vælge mellem levering med PostNord, GLS og levering til en af vores mange SPORTMASTER butikker. Hvis du er medlem af KLUBBEN, og køber for over 799 kr., kan du få gratis levering til en af vores butikker. 

Uanset hvilken leveringsmetode du vælger, har du mulighed for at få en SMS med track'n'trace informationer. Du skal blot huske at skrive dit mobilnummer, når du bestiller.

Når du bestiller på SPORTMASTER.dk vil der i pakken være inkluderet en returlabel, du kan bruge, hvis du fortryder dit køb. Hvis du benytter den vedlagte returlabel er returportoen gratis for dig. Du har altid 30 dages fortrydelsesret, når du bestiller online.

 

SPORTMASTER butik - afhentning

Få tryghed ved at du har valgt den rigtige vare. Hvis du vælger levering i SPORTMASTER butik vil din pakke blive sendt til den butik du vælger. Du har mulighed for at prøve dine varer og eventuelt ombytte dem med det samme - så er du også sikker på, at varen er i butikken og undgår at gå forgæves. Du vil modtage en SMS, når din pakke er klar til afhentning. Husk at medbringe gyldig legimitation (det gule sundhedskort eller kørekort).  

 

PostNord - afhentning

Har du et posthus eller pakkeboks i nærheden af dit hjem? Du kan frit vælge, hvilken pakkeboks/døgnboks du ønsker at hente din pakke i - og du kan ændre dit valg fra gang til gang, hvis du ønsker at hente pakken tæt på dit hjem, arbejde eller andet. Derudover kan samtlige posthuse også vælges og du vil modtage en besked på SMS og e-mail direkte fra PostNord når pakken er klar til afhentning. Vælges levering til en PostNord pakkeboks, bedes det bemærket, at hvis den valgte pakkeboks-destination er fyldt, så kan postbuddet se sig nødsaget til at flytte pakken til nærmeste pakkeboks/posthus. I så fald vil du blive underrettet herom. Husk herefter at medbringe dit ID ved afhentning.

 

GLS pakkeshop - afhentning

GLS har pakkeshops i hele landet. Mange steder er det kiosker og tankstationer, som har længe åbent. Så har du mulighed for at afhente din pakker, der hvor det er mest praktisk for dig og når det passer dig. Du vil modtage en SMS når pakken er klar til afhentning i den valgte pakkeshop.

 

GLS Levering til døren - udbringning

Få din pakke leveret til døren. Hvis du ikke er hjemme til at modtage pakken, vil din pakke efterfølgende være at hente i en nærtliggende GLS pakkeshop. Hvis du vil have leveret på en anden adresse end din hjemmeadresse, har du også mulighed for at vælge en alternativ leveringsadresse. Du vil modtage en sms når pakken bliver afsendt fra vores lager. Pakken ligger i pakkeshoppen i 10 arbejdsdage efter forsøgt levering.

Bemærk, at varerne sendes fra vores lager til butikken. Der vil derfor være samme leveringstid som de andre leveringsmuligheder. Pakker der ikke bliver afhentet fra vores butikker inden for 10 dage, vil blive returneret til lageret og pengene refunderes efterfølgende.

Jeg mangler en vare i min pakke

Vi gør altid vores bedste, når din pakke skal sendes afsted. Desværre kan det ske, at vi får pakken sendt inden alle dine varer er kommet med. Opdager du, at der mangler en vare i din pakke bedes du kontakte vores kundeservice pr. telefon eller her.

Når du kontakter kundeservice skal du oplyse ordrenummeret og eventuelt varenummer på den vare, som ikke er i din pakke. 

Vi sender naturligvis den manglende vare så vidt det er muligt. I tilfælde af at vi ikke kan sende den manglende vare, vil du blive refunderet købsprisen med det samme.

Jeg har modtaget en forkert vare

Hos SPORTMASTER gør vi altid vores bedste, for at leve op til vores gode rygte. Dog kan det forekomme, at vi kommer til at pakke en forkert vare med i din ordre. Sker dette, bedes du kontakte vores kundeservice. I tilfælde af en forkert vare, kan du vælge mellem følgende muligheder:

  • Returnere varen og få refunderet købsprisen, når vores varelager har behandlet returvarerne, eller
  • Få eftersendt den rigtige vare

Har vi den korrekte vare på lager, vil vi få den eftersendt hurtigst muligt, hvis du fortsat ønsker den. Dette kan vi dog ikke garantere, men vi gør det bedste vi kan.

Når du kontakter kundeservice skal du oplyse ordrenummeret, og gerne et varenummer på den forkerte vare og herunder vedhæfte billede af varen så vidt det er muligt. Har du modtaget noget forkert i forhold til din ordre, så betaler SPORTMASTER returportoen. Kundeservice vil sende et forudbetalt label, som skal bruges til returforsendelsen. Returnering skal foregå med et forudbetalt returlabel fra SPORTMASTER, da vi ikke har mulighed for at refundere omkostninger ifm. returfragt efterfølgende. 

Kan jeg annullere min ordre?

Det er desværre ikke muligt, at annullere en ordre direkte igennem kundeservice, hvorfor vi afsender en forespørgsel til vores lager.
Såfremt det ikke lykkedes, vil du modtage en ordrebekræftelse på, at den er pakket og afsendt. 

Hvis den bliver afsendt er der naturligvis fuld returret på denne ordre. Du er velkommen til, at returnere/ombytte varen i din nærmeste SPORTMASTER butik. Du skal blot medbringe varen samt ordrebekræftelse. 
Du kan også vælge, at benytte det medsendte returlabel, og sende varen retur til vores lager. Her skal blot huske at vedlægge din faktura med en årsag til din returnering. 

NB. Når du benytter vores returlabel, så skal pakken afsendes med samme fragtfirma, som oprindeligt leverede pakken. 

Kan jeg returnere et onlinekøb i butik?

Du er velkommen til, at returnere din vare i din nærmeste Sportmaster butik indenfor 30 dage fra købsdatoen. 
Har du købt varen via Sportmaster.dk, så kan du også vælge, at benytte det medsendte returlabel. Du skal blot huske at vedlægge din faktura med en årsag til din returnering. 

Når du benytter vores returlabel, så skal pakken afsendes med samme fragtfirma, som oprindeligt leverede pakken. Det er vigtigt at der sendes retur pr. ordre med den returlabel. Så har du modtaget én ordre med to subordre, og der skal returneres fra hver ordre, så skal begge returlabels benyttes.

Reklamation

Hos SPORTMASTER får du altid 24 måneders reklamationsret gældende fra den dag, du modtager varen. Reklamationsretten dækker ikke, når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid. 

Det er vores butikker, der behandler reklamationer - så du skal blot henvende dig i din nærmeste butik. Du skal medbringe produktet samt ordrebekræftelse/kvittering.

Find din nærmeste butik her.

 

Vores fordele

Tilfredshedsgaranti

Sportssko skal prøves i din sport. Køb nye sko, test dem og byt til et andet par, hvis du ikke er tilfreds. I KLUBBEN får du masser af fordele.
Læs mere om tilfredshedsgaranti

Tryk på ordre

I SPORTMASTER tilbyder vi, på udvalgte modeller, tryk på både tøj og sko.

Tryk på sko

På udvalgte sko og fodboldstøvler kan du få trykt dit navn, nummer, flag og emojis. Farven passer skoens farve. Antallet af tegn der kan trykkes, kan variere alt efter modellen.

NB: tryk på sko og fodboldstøvler kan kun udføres ved bestilling på SPORTMASTER.dk.

Tryk på tøj

Vi tilbyder kvalitetstryk på udvalgt træningstøj. Det er primært fodbold- og løbetøj, der kan leveres med tryk. Så vidt det er muligt tilbyder vi klubbens originale tryk. Afhængig af hvad der skal trykkes på, vil du have mulighed for at vælge tryk på forskellige placeringer - f.eks. navn og nummer på ryggen eller et nummer på maven.

NB: tryk på løbetøj o.lign. kan kun udføres ved bestilling på SPORTMASTER.dk.

Sådan gør du

Det er ganske enkelt at bestille tryk på varerne.

  • Find den vare du ønsker
  • Hvis det er muligt at få tryk på varen, vil der det fremgå, at der er mulighed for at få tryk på
  • Afhængig af varen, kan du enten vælge spillere og numre fra en liste og/eller selv anføre den tekst du ønsker trykt
  • Læg varen i kurven og du kan nu se de tilknyttede tryk som du har bestilt. 

Særlige vilkår

Når du bestiller varer med tryk på SPORTMASTER.dk vil leveringstiden blive forlænget med 1-3 hverdage, da varerne skal særligt forarbejdes. Personaliserede varer kan jf. købeloven ikke ombyttes eller returneres, men du beholder naturligvis 2 års reklamationsret.

Hvordan bestiller jeg Click & Collect?

Tryk på ”Click & Collect” på den vare som du ønsker at købe på SPORTMASTER.dk og udfyld bestillingsformularen. Tryk ”Afhentningen i butik” og se listen med de butikker, hvor det er muligt at afhente den ønskede vare. Vælg den foretrukne butik og gå til betaling. Efter betaling modtager du direkte besked fra den angivne butik via SMS og e-mail når din ordre er behandlet og klar til afhentning.

Den bestilling, du laver på en Click & Collect vare, er separeret fra eventuelt øvrige varer i kurven. Man kan kun bestille Click & Collect på de varer og størrelser som vi fysisk har i butikkerne.

Er det gratis at returnere en pakke?

Ja, det er vigtigt for os, at gøre det nemt for dig. Der medfølger en returlabel i din pakke, som er parat til at klistre på pakken, hvis du skulle fortryde et køb. Du har også mulighed for at bytte/returnere varen direkte i en butik.

Mandag - fredag: 10-16:00 | Lørdag og søndag: Lukket
89 87 36 36

Mandag - fredag: 10-16:00 | Lørdag og søndag: Lukket

Livechat
Livechat

Spørg os online og spring telefonkøen over

Messenger
Messenger

Spørg os på farten

Kundeservice

FAQFAQ
Support Call89 87 36 36
Mail Supportkundeservice@sportmaster.dk


Åbningstider i kundeservice

 

Mandag - fredag:

10:00 - 16:00

Lørdag - søndag: 

Lukket

 

Følg os

VILD MED SPORT

Sportmaster FacebookSportmaster Instagram

En del af Sport 2000

SPORTMASTER er stolte over at sponsorere:

Aalborg håndbold
dansk padel forbund logo