Gå til forside

15. JULI, 2016

ADIDAS OG FC KØBENHAVN LANCERER #HELEBYENSTRØJE

Ved et kickoff-arrangement i midten af København lancerede adidas og FC København d. 14. juli klubbens nye hjemmebanetrøje med hashtagget #HeleByensTrøje. Læs mere om trøjen nedenfor!

Sæsonstarten i ALKA Superligaen står for døren - og for FC Københavns vedkommende står den på sæsonpremiere mod oprykkerne fra Lyngby Boldklub allerede lørdag d. 16. juli i Telia Parken. Til lejligheden har adidas og FC København lanceret klubbens nye hjemmebanetrøje ved et stort kickoff-arrangement i Imperial i midten af København. 

Frontfigurerne for lanceringen er alle tre ægte københavnere personificeret ved Mathias Zanka Jørgensen, Youssef Toutouh og William Kvist. Tre spillere der alle repræsenterer forskellige dele af København og underbygger trøjens tema om, at være #HeleByensTrøje.

FC København-fan? Se hele sortimentet online her - og shop b.la den nye hjemmebanetrøje til 2016/17.

Trøjen er på mange måder sammenlignelig med sidste sæsons trøje med den klassiske hvide grundfarve og de blå nuancer. Det er dog selvfølgelig bemærkelsesværdigt, at striberne er flyttet fra skuldrene og ned langs siderne på trøjen - nøjagtigt som det er tilfældet på andre adidas-klubbers hjemmebanetrøjer. Den fedeste detalje på klubbens nye trøje, synes vi helt klart, er elementet omkring kraven som er blevet uhyggeligt elegant med den mere ophøjede krave og tilhørende knaplukning.

Den nye hjemmebanetrøje er allerede nu tilgængelig online på SPORTMASTER.dk samt i udvalgte butikker. Som samarbejdspartner i FC København krydser vi selvfølgelig fingre for et europæisk eventyr i den nye hjemmebanetrøje. Hvordan tror du det kommer til, at gå "Byens hold"? Og hvem skal du evt. have på ryggen? Lad os høre din mening om trøjen og Champions League-chancerne på Facebook, Instagram - eller send os et snap med din mening.